• Snelle bezorging
  • Ruime keuze
  • Discreet pakket

AANKOOP- en leveringsvoorwaarden

Bij Nordictest.se kunt u zorgvuldig geselecteerde producten van verschillende leveranciers kopen. Wij bieden een zorgvuldig geselecteerd assortiment van de meest betaalbare sneltests.

Deze aankoop- en leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op alle aankopen en bestellingen die op www.nordictest.se worden gedaan door klanten die in Zweden wonen. In gevallen waarin de klant woonachtig is in een andere lidstaat binnen de EU dan Zweden, zijn de voorwaarden van toepassing in die delen waar deze niet afwijken van de consumentenwetgeving in het land van de klant. Wij bij Nordictest.se volgen de consumentenwetgeving in het land van de klant waar dit wordt voorgeschreven door de EU-regels.
Als klant van Nordictest.se heeft u het recht om informatie op te vragen over uw persoonsgegevens. U heeft ook het recht om te verzoeken dat uw persoonlijke gegevens worden gewijzigd of verwijderd.
Als u vragen heeft, kunt u contact met ons opnemen via hey@nordictest.se. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op en streven ernaar om u op werkdagen binnen 48 uur te antwoorden.

Koop

Er komt een koopovereenkomst tot stand wanneer u ervoor kiest om een ​​bestelling te versturen bij het afrekenen. De orderbevestiging wordt vervolgens automatisch gegenereerd door onze database, zonder handmatige controle. Indien er een mogelijke fout in de bestelling optreedt, nemen wij contact met u op om de zaak verder af te handelen, dit kan van toepassing zijn als u bij een reservering een afwijkende levertijd ontvangt of andere onvoorziene gebeurtenissen.

Prijzen

Alle producten die wij verkopen kunnen in Zweden worden gebruikt. De totale kosten inclusief verzendkosten en eventuele andere kosten en BTW zijn inbegrepen in de totaalprijs die u bij het afrekenen ziet. Aanbiedingen en kortingscodes/cadeaubonnen worden duidelijk vermeld bij het afrekenen. Elke voorraadstatus wordt altijd weergegeven op de product-/artikelpagina en we behouden ons het recht voor om uit te verkopen. Prijsaanpassingen kunnen ook op elk moment zonder voorafgaande kennisgeving plaatsvinden.
De betalingsvoorwaarden worden in de winkelwagen aangegeven, afhankelijk van de geselecteerde betaalmethode.
Verzendvoorwaarden worden aangegeven in de winkelwagen, afhankelijk van de geselecteerde verzendmethode.

Bestel vanuit Zweden

Het kan alleen worden besteld in onze webshop op www.nordictest.se. Helaas kunnen wij geen bestellingen per telefoon, e-mail of fax aannemen.  Hoewel we ons tot Zweedse klanten richten, is het voor klanten in Noorwegen, Denemarken en Finland mogelijk om bepaalde goederen bij ons te bestellen.

Verkoop aan minderjarigen

Nordictest.se gaat alleen een overeenkomst aan met een volwassene (18 jaar en ouder), of een minderjarige, met toestemming en goedkeuring van een voogd. Mogelijke uitzonderingen zijn in overeenstemming met de Ouderlijke Code.

Cadeaubonnen en kortingscodes

Als je een cadeauboncode of kortingscode hebt, voer deze dan in bij het afrekenen. De cadeaukaartcode wordt precies ingevuld zoals je deze hebt ontvangen, met hoofdletters als er letters in staan ​​en is 1 jaar geldig. In sommige gevallen kunnen kortingscodes niet met elkaar of met lopende campagnes worden gecombineerd. Er kan slechts één cadeaukaart/kortingscode tegelijk worden ingevoerd bij het afrekenen.

RECHT VAN ANNULERING - RETOUR

Bestelling retourneren - Herroepingsrecht

Als klant heeft u altijd het recht om de goederen uit te pakken en de eventuele werking en afwerking van het product te controleren. Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u uw producten uiteraard binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket annuleren en naar ons retourneren. Bij een deellevering geldt een termijn van 14 dagen nadat u het laatste artikel van uw geplaatste bestelling heeft ontvangen. Het herroepingsrecht geldt niet als u de verzegeling van uw test verbreekt. Het product en de verpakking moeten compleet en in verkoopbare staat zijn. Het artikel dat u retourneert dient verpakt te zijn in de bijbehorende verpakking en originele verpakking. Houd er rekening mee dat de originele verpakking niet als buitenverpakking mag worden gebruikt, omdat het product hierdoor beschadigd kan raken. U dient het artikel dus goed te verpakken met verpakking, zodat u geen afschrijvingsaftrek riskeert.

Als het artikel beschadigd raakt of verloren gaat als gevolg van uw onzorgvuldigheid, verliest u het recht om te annuleren.
Wanneer u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, verpakt u het artikel en stuurt u het per bedrijfspakket naar ons terug. U als koper bent verantwoordelijk voor de retourzending.

Transportaansprakelijkheid

Transportverantwoordelijkheid betekent dat wij er verantwoordelijk voor zijn dat de zending van ons ongeschonden bij u aankomt. Bij een retourzending bent u zelf verantwoordelijk voor de goederen en de verzending van u naar ons. Bewaar daarom alle verzendnummers van uw expediteur, zodat u kunt bewijzen dat u het artikel aan uw expediteur heeft overgedragen als het beschadigd of verloren is gegaan. Verpak de goederen daarom extra zorgvuldig, zodat ze tijdens de reis niet beschadigd raken en maak gebruik van een optie waarbij u de zending kunt volgen.

Aftrek van de afschrijving.

Wij behouden ons het recht voor om een ​​waardevermindering toe te passen als het artikel wordt geretourneerd en de staat van het artikel zodanig is veranderd dat het niet meer aan een andere klant kan worden verkocht zonder dat er een aftrek op de verkoopprijs plaatsvindt.

Terugbetaling

Vergoeding vindt plaats binnen 14 dagen nadat wij bericht hebben ontvangen dat u gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht. Wij behouden ons echter het recht voor om te wachten op een bewijs dat de retourzending naar ons is verzonden of wanneer wij de retourzending hebben ontvangen. Vervolgens vindt er een betaling plaats die 5-7 bankwerkdagen kan duren. De terugbetaling vindt ook plaats met dezelfde betaalmethode die oorspronkelijk werd gebruikt.

KLACHT

Klachtrecht

Om bij de expediteur te kunnen klagen over transportschade, dient er uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het artikel een schademelding bij ons binnen te zijn. Nordictest.se past het klachtrecht van de Consumentenkoopwet toe, wat betekent dat u drie jaar lang een klachtrecht heeft nadat u het artikel heeft ontvangen. Dit veronderstelt dat alle onderhoudsinstructies worden gevolgd en dat de normale zorg in acht wordt genomen. Neem in geval van een klacht contact op met onze klantenservice via hey@nordictest.se met een beschrijving en, indien van toepassing, foto's van de schade. Wij zullen op onze beurt contact opnemen met de leverancier die de hoofdverantwoordelijkheid heeft met betrekking tot uw klacht. Wij zullen u vervolgens per e-mail een retourzendingsbon sturen die u aan de transportverpakking bevestigt. De klacht wordt beoordeeld en goedgekeurd door de leverancier. Wanneer de klacht is goedgekeurd, vervangen wij u door een nieuw artikel.

Contact bij klachten:

Socialfish AB
Organ.nr: 556986-4068
Skogstorpsvägen 8
832 96, Frösön

BETALINGSWIJZE

Je kunt kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden;

  • Swish
  • Stripe

LEVERINGEN

Voorraadartikelen:

Normale levertijd is 1-4 werkdagen nadat wij uw bestelling hebben ontvangen. Dit geldt ook voor Postnord. Dit geldt voor goederen die op voorraad zijn en direct leverbaar zijn. In uitzonderlijke gevallen komt het voor dat onze vervoerder niet dagelijks pakketten aflevert bij bepaalde pakketbezorgers, in welk geval de levertijd iets langer kan zijn. Dit geldt vooral voor pakketbezorgers in minder bevolkte gebieden.

Artikelen bestellen:

1-3 weken, afhankelijk van welke producten besteld zijn. Binnen 24 uur nadat de bestelling is geplaatst, ontvang je bericht met de geplande levertijd. Mochten er afwijkingen zijn, dan nemen wij, zodra wij hiervan kennis krijgen, per e-mail contact met u op.

Bezorgmethode

Levering van bestelde goederen vindt plaats met Postnord.

Niet-vrijgegeven bestelling

Als u uw pakket niet bij uw afleverpunt ophaalt, wordt het pakket na ongeveer 14 dagen automatisch naar ons geretourneerd en worden de verzendkosten voor het retourneren van maximaal SEK 499 in rekening gebracht. Dit geldt voor Postnord-agenten.

Voor zwaardere of omvangrijke goederen worden ook kosten berekend volgens de huidige verzendtabel. Als u voor de factuur als betalingsoptie heeft gekozen, is het belangrijk dat u contact opneemt met Klarna om mogelijke herinneringskosten en vertragingsrente te voorkomen. Vervanging van niet-geclaimde pakketten wordt via Klarna via een nieuwe factuur verzonden.

Bezorgvertraging

Bij ons heeft u het recht om uw aankoop zonder extra kosten te annuleren in geval van vertraging in de richting van de beloofde levertijd. Als wij kennis krijgen van vertragingen bij de bezorging van uw bestelling, nemen wij onmiddellijk contact met u op via e-mail of telefoon

Privacybeleid

Nordictest.se streeft er altijd naar om uw persoonlijke integriteit te vrijwaren en te beschermen.
Door uw registratie en/of bestelling gaat u ermee akkoord dat Nordictest.se informatie over uw aankopen en de door u verstrekte contactgegevens opslaat en gebruikt. De gegevens worden opgeslagen en gebruikt zodat wij onze verplichtingen jegens u kunnen nakomen, uw behoeften als klant beter kunnen vervullen en u de beste service kunnen bieden. Dit betekent dat gegevens over u ook worden doorgegeven aan onze facturatiepartner Klarna en huidige logistieke partner. Daarnaast worden de gegevens opgeslagen en gebruikt voor informatie- en marketingdoeleinden. Dit betekent dat Nordictest.se, tenzij u daar schriftelijk bezwaar tegen maakt, uw persoonsgegevens zal gebruiken om via e-mail contact met u op te nemen met nieuwsbrieven, direct marketing of marktonderzoek. Uiteraard heeft u te allen tijde de mogelijkheid om ons schriftelijk op de hoogte te stellen dat u bezwaar maakt tegen de verwerking van uw persoonsgegevens voor marketingdoeleinden via hey@nordictest.se, dan helpen wij u verder.
Betalingstransacties, directe kaartbetalingen en factuurbetalingen worden afgehandeld door onze betalingspartner Klarna om een ​​snelle en veilige betaling te garanderen.

GESCHIL

Klachten of opmerkingen moeten per e-mail naar de klantenservice van Nordictest.se worden gestuurd; hey@nordictest.se.
Als u niet tevreden bent met onze afhandeling van uw zaak, kunt u contact opnemen met uw plaatselijke consumentenadviseur of de Allmänna Reklamationsnämnden (ARN). Wij volgen altijd de aanbevelingen van ARN.

OVERMACHT

Nordictest.se is vrijgesteld van boete voor het niet nakomen van bepaalde verplichtingen volgens deze overeenkomst. Als het nalaten gebaseerd is op een verzachtende omstandigheid zoals hieronder beschreven en de omstandigheid de prestatie verhindert, compliceert of vertraagt.
Vrijgestelde omstandigheden zijn onder meer handelen of nalaten van autoriteiten, nieuwe of gewijzigde wetgeving, conflicten op de arbeidsmarkt, blokkade, brand, overstroming, sabotage of zwaar ongeval. Onder overmacht vallen onder meer gezagsbeslissingen die de markt en producten negatief beïnvloeden, bijvoorbeeld beslissingen over waarschuwingsteksten, verkoopverboden etc. of een abnormale teruggang van de markt.